Yleinen

Armeijassa kotona!

20.09.2011, danthe

Ilmavoimat

<<Käännös oikeaan, sitten vasempaan, ja lepo.>> Oletko koskaan ollut armeijassa, oletko koskaan kokenut sitä kuria? Jos vastasit kyllä tai ei, suosittelen sinun lukea tämä artikkeli.

Olet nähnyt, kuullut, kokenut kenties ja tuntenut sodan ja armeijan. Sota on yksi pahimmista asioista maailmassa, se pitäisi lopettaa sanalla NYT ja HETI, mutta ihmiset eivät taida ymmärtää sellaisia sanoja. Joko he väittävät olevansa kuuroja, tai he eivät ymmärrä kieltä. Sinä saat kutsun armeijasta yleensä kotiin kun täytät sinä vuona 18. Amreija on niin hyvä sinulle kuin meille muillekkin.

Palvelet siviilejä, olet maapuolustuksessa, meripuolustuksessa tai ilmapuolustuksessa. Naisiakin tarvitaan armeijaan, sillä he voivat olla hyvin sairaanhoitajina. Myös nainen, joka on käynyt armeijan arvostetaan enemmän. Muistathan ottaa huomioon, että armeija on fyysisti kuin myös henkisesti todella rankka. Se on myös yksi lukuisita elämyksistä. Muista ajoissa valmistautua armeijaan menoon, ettet huomaa viime tipassa, että kaikki asiat jäi alle.

Armeijan voi myös ns. suorittaa kotona. Tämä on minun oma termini, siitä ei saa mitään todisteita, eikä mitään armeijaan liittyvää todistusta. Voit suunitella itse ”armeijan” aikataulun ja etenet sen mukaan. Ota sen verran päiviä, viikkoja, kuukausia tai jopa vuosia minkä jaksat. Itselläni on tähtäimessä 1kuukauden armeija!

vk: 38:

ma: Uinti

ti: vapaa

ke: Uinti

to: kävely

pe: ratsastus

la:juoksu

su: ratsastus

vk 39:

ma:Vapaa

ti:lenkki

ke:Kävely

to:kuntosali?

pe:ratsastus

la:ratsastus

su:kävely

vk 40:

ma: kävely

ti: kävely

ke: vapaa

to:juoksu

pe: Ratsastus

la: Ratsastus

Su: Ratsastus

vk: 41

ma: Juoksu

ti: Uinti

ke: lihas treeni

to: vapaa

pe: Ratsastus

la: Ratsastus

Su: lihastreeni

vk 42

ma: Lihastreeni

ti: Vapaa

ke: Uinti

to: kävely

pe: ratsastus

la: Ratsastus

su: kävely

vk 42

ma: uinti

ti: lemkki

ke: vapaa

to: uinti

pe: ratsastus

la: ratsastus

su: kävely

vk 43

ma: kävely

ti:lihastreeni

ke:uinti

to:vapaa

pe: Ratsastus

la:Ratstus

su: kävely

Tuossa oli oma suunnitelmani. Nyt jo olen huomannut kuinka kunto on kohonnut,vaikka vasta kolmatta päivää viedään. Uinti on ihan sairaan hyvä keino kohottaa kuntoa, jos vain tykkää uimisesta. Itse aina perustelen itselleni uimisin ihanuuden olemalla horoskoopiltani kala. Sinunkin kannattaa tehdä samanlainen ohjelma joka sopii itsellise parhaiten. Alun perin piti olla mitään herkkuja syömättä koko kuukauden ajan, mutta arvatkaapa miten monta päivää pystyin siihen? KOLME, olihan sekin saavutus, mutta liikunta ohjelmasta pidän huolen ja hyvän. Horoskoopeista sen verran, että lupaan kirjoittaa siitäkin tänne jossain vaiheessa : )

ps. joihinkin saattaa tulla muutoksia.


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *